poniedziałek, 7 stycznia 2013

Rozmowa Z Kathleen

Jak wspomniałam we wcześniejszym poście jakiś czas temu wysłałam maila do Kathleen Duey - autorki powieści pt. "Święte Blizny". Odpowiedź dostałam już następnego dnia, ok. godz. 2:00 w nocy i przeczytałam go rano. Treść listu:



I am so happy to know that you like my books. Thank you! There will be three books in the Resurrection of Magic trilogy. Skin Hunger and Sacred Scars are the first two.I have finished the third book and my editor is reading it now. (...)


I have loved writing these books. Sacred Scars was really interesting to me. The idea of someone who cannot remember her own life fascinates me. I thought very carefully about how strange it would be to have no memories.


As a writer, I don't plan the story. I follow the characters and see what they do next.


All best wishes,

Please thank everyone who listened to the story. You have all have made me very happy!

kathleen


Tłumaczenie:


Jestem bardzo szczęśliwa wiedząc, że lubicie moje książki. Dziękuję! Cała trylogia będzie się składać z trzech książek. Głód dotyku i Święte Blizny to dwie pierwsze. Skończyłam już trzecią książkę i mój korektor właśnie ją czyta.


Pisanie tych książek sprawiało mi wielką przyjemność. Święte blizny była dla mnie naprawdę interesująca. Pomysł osoby, która nie pamięta swojego własnego życia i przeszłości zafascynował mnie. Myślałam bardzo dokładnie o tym jak ciężko byłoby nie mieć wspomnień.


Jako pisarka, nie planowałam tej historii. Podążałam za postaciami i oglądałam to co robią.


Najlepsze życzenia,

Proszę podziękuj wszystkim, którzy słuchali tej historii Wszyscy razem uczyniliście mnie bardzo szczęśliwą!

Kathleen


*Tłumaczenie robione spontanicznie, więc z góry przepraszamy za błędy. :))





Weronika&Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz